Kväll

Gud, vad osocial jag har känt mig idag. Jag har bara varit..borta hela dagen. Jag stängde av mobilen, satt inte vid datorn, pratade inte med någon. Vet faktiskt inte om det kändes bra eller dåligt.

Imorgon funderar jag på att gå upp lite tidigare, och köra lite styrka innan jag hoppar in i duschen. Men jag är nog inte lika taggad på det när jag vaknar.. Men, några sit-ups kan man väl gå med på.. Vill man vara fin får man lida pin..

Nej, nu ska jag försöka lägga mig. Men jag är antagligen inte i säng förrän om minst en halvtimme.

GODNATT FOLKET!

och ja, jag lovar att bli lite roligare snart..

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hmm...ingen aning. Maria har sökt dit som första. Valerie verkar lite inne på det nu. Sen träffade vi Johan, Pontus och Adam där på öppet hus. Jo Kevin ska nog gå där också. Fast jag tror att det är fler än så. Det verkar som väldigt många sökt dit ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback