Hon kommer med solsken till mig.



Idag började Ozzy sjunga på "Maria" med Östen med resten. Folk tyckte jag var lite patetisk som sedan kunde en del till av texten. Jag kan dock inte låta bli att tänka på Lina när jag hör Östen med Resten. För ett par år sedan hade jag fest, när man skulle klä ut sig till artist tror jag. Tror ni inte Lina kommer med shorta, byxor och slipsen i fickan - och har gjort en egen version av Hon kommer med solsken? "jag kommer med present till dig..."

Du kommer med solsken till mig, Lina!

Kommentarer
Postat av: Gurra :D

Hoppas alla noterar bajaren som kör bussen i början ^^

2008-04-17 @ 22:58:27
Postat av: Annizh

haha, det är bra gurra ^^

Postat av: Lina

IDAG ÄR DET DIN DAG, ALLA KOMMER MED PRESENT TILL DIG :D

2008-04-18 @ 12:49:34
URL: http://pottfrilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback