God natt

Jag är hemma nu, efter bowlingen tillsammans med Lina, Felicia och Linda. Jag vann faktiskt, men Linda hade ju vunnit om hon hade kört på rätt sätt - men hon gav oss lite handikapp :) Sedan åkte vi hem till mig och spelade tv-spel och hade det trevligt. Det blev en mysig dag helt enkelt. Imorgon ska jag nog försöka ta mig iväg och träna lite, eftersom det har blivit rätt dåligt med det den här veckan. Sedan får vi se vad som händer.

Många har sagt grattis idag, många som man inte hört från på länge. Det känns ju roligt :) Men nu ska jag nog hoppa i säng strax. Godnatt med er!

Kommentarer
Postat av: Annizh

svar: Varsegod sötis, (; (L)

Postat av: Gurra :D

joo asså när jag förlorar är de för jag ger andra handikap ^^

2008-04-19 @ 15:14:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback