TORSDAG

Imorse vaknade jag 07.45, panik! 25 minuter senare skulle jag möta Jenny nedanför skolan, så det var bara springa omkring, göra en massa saker när mackorna blev rostade, kasta i sig maten, och sedan fixa i ordning sig. Jag skulle även, självklart, ha idrottskläder idag också. Men jag hann, 5 över åtta var jag utanför dörren, fixad men något död. Jag hade även tid att stanna för att vänta på Andreas, som kom 20 meter bakom mig och ha sällskap med honom resten av vägen (jenny hängde på efter ett tag).

Friidrott var det på idrotten också, på IP. Tycker det är så himla sjukt att jag, som inte har busskort, ska få betala för att ta mig till idrotten. Men som tur var kunde jag åka med Gurra och Bille i bil hem. Mina förväntningar på mig själv var någorlunda när jag kom dit. Trodde inte att jag skulle vara dålig som jag var. Men jag får vara nöjd i alla fall, slog Joii(vi glömmer det där att han hade sprungit två gånger redan, och hade håll..)  när vi sprang 100m. Mitt lag kom även på första och andra plats på stafetterna, och jag var ju faktiskt delaktig.

Jag tänker inte sitta hemma idag, det är så jävla trist. Men jag vetefasen vad jag kan hitta på. Man vill ju gärna ha sällskap liksom.. Vi får se vad jag hittar på, någonting finns väl. Annars får jag väl ta en promenad till centrum eller något.


Kommentarer
Postat av: Lina

Du gick en promenad till centrum, med miiiiiiiiiiig :D <3
Du börjar bli gladare och det märks i dina blogginlägg, de är kuligare att läsa
Jag tycker om dig :)

2007-09-20 @ 21:31:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback