KILLAR

Killar, vad gillar vi med killar? Jo, allt. Det som är olikt oss själva, det gillar vi. Jag har funderat på vad jag gillar med dem. Troligtvis det mesta. Men det finns ju saker man märker mer än andra.

Det jag speciellt gillar med killar..

..deras röster det är nog ett av de viktigaste sakerna, det låter så härligt
..sättet de går det skulle vara total katastrof om de gick som oss och vickade på rumpan
..deras intressen som inte handlar om kläder, mode och smink utan är avslappnat och de kan tycka om vad de vill tycka om.
..deras kroppsbyggnad som är större än oss, längre än oss, oftast bredare än oss
..deras mage som är så fin :)
..deras sätt att kramas som enligt många tjejer inte är ett dugg mysigt, men det tycker jag
..deras inre charm som finns i varje kille, om de nu delar med sig till just mig

Det är inte allt, absolut inte. Det finns säkert saker som jag reagerar på ännu mer. Men som jag inte kommer på nu. Det är bara att dra slutsatsen - jag gillar killar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback