HUR VET MAN?

Hur kan man veta att man hittat den rätta? Jag syftar på giftermål. Hur sjutton vet man att man vill ge hela sitt liv till en annan person? Hur vet man att man klarar det? Hur vet man?
jag vet, det är lång tid kvar innan jag behöver tänka på det där. Men ändå... vad får en att bestämma sig, att ta steget? Jag som tycker det är svårt med den sortens kärlek som existerar i min ålder, att bara gå fram är ju tufft. Och då ska man ju egentligen bara visa att man är lite intresserad. Här handlar det om att man ska dela sitt liv med någon, vara sida vid sida i alla lägen.

När kärlek är bra, är det riktigt bra. Men är det dåligt, då är det förjävligt.
om två blyga människor tycker om varandra, kommer det någonsin bli något emellan dem? Båda skulle ju fasa för att ta första steget. Men kanske är det så att är man för på, så håller det i alla fall inte.
äh vafan, jag vet ingenting. Ligger lågt i det där, låter någon annan ta steget i sånna fall.. blä

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback