HOME SWEET HOME

Så, nu var man hemma igen. Landet var väl helt okej, rätt slappt. Tog en joggingtur runt ön, sköööönt. Och idag när jag kom hem tog Lina och jag en 4 km sväng i Alby också. Nu kan man känna sig nöjd, sen blir det ju kunskapsjoggen imorgon också. Kulkul(NOT)

Jag har funderat på en sak. De flesta man säger hejdå till, på internet, skriver man oftast "puss" eller "kram" till också. Hur ofta menar man det egentligen? De flesta jag skriver så till, har jag en nära relation till. Men om jag skriver "puss", menar jag då att om det hade varit face to face så hade jag pussat personen i fråga? visst, det är en töntig fråga eftersom jag troligtvis vet svaret, plus att alla säger sådär så ingen tar det seriöst när man skriver det. Men ändå.. skulle jag göra det? Jag vet faktiskt inte, men jo. Det skulle jag nog. För det första, en puss är inte så mycket.. För det andra, jag skriver det bara till nära och kära. nej, ärligt talat så vet jag inte...
hur tänker ni?

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag brukar inte säga puss till varken nära eller kära. Jag tycker det låter lite fånigt, eftersom man aldrig pussar varandra på riktigt. Kram låter mysigare :)
PUSS! <3
...bara för det

2007-09-30 @ 19:57:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback