HELGEN ÄR SLUT

Jaha, ännu en vecka att se fram emot. eller inte
Jag är redan trött på skolan, men man får väl tänka positivt - i skolan träffar man sina vänner! Självklart borde jag inte tänka så, jag måste fan plugga. Jag har skitmycket att göra. Menmen, jag kämpar på.
Vi börjar klockan 9 idag, som alla andra måndagar. Men jag är verkligen så dålig med tiden, tror att saker ska ta en timme mer än det egentligen gör. Så jag gick upp kl 7 och duschade. Nu har jag suttit här i 20 minuter.

Den här helgen har inte direkt varit någon höjdare för min skönhetssömn(haha), eftersom jag lagt mig efter tolv och gått upp innan 10. Men jaja, sånt händer. Det var ändå en av de bästa helgerna på länge.
tacktack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback