FALUNRUM... ?

Fick reda på Falun-rummen idag. Vi åker på måndag så det var på tiden. Tycker inte alls att det känns kul, eftersom jag inte är nöjd och vi inte kan byta. Verkar vara så att varje gång jag vill byta så går det inte? Jag har inte något emot någon av dem jag ska sova med egentligen, bara det att den ena känner jag inte ens. Jag har vant mig vid att bara bo med Jenny, det har känts tryggt så. Bara vi, det blir lugnt på kvällarna och ändå har vi roligt. Med två nya i rummet kommer inte samma regler gälla längre, det kommer vara människor jag inte umgås med på mitt rum. Jag kommer inte kunna gå ifrån allting och bara sätta mig, för där kommer troligtvis dom också vara. Jenny och jag kommer inte kunna diskutera allt mellan himmel och jord, utan att de hör. Vi kommer inte kunna göra som vi vill. Och just den här terminen(och nästa) måste man prestera bra. Det är nians betyg vi snackar om. Jag har absolut ingen lust att sova med dem, jag umgås inte med dom. Okej om det hade varit typ Anna och Frida eller nått, men inte dom..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback