DERBY

Jaha, ikväll är det Derby. AIK - Djurgården. Jag är så trött på allt tjafs om det där, alla som är så himla insatta. Fast jag förstår dem, hade jag kunnat ett enda skit om det hade jag nog också varit insatt :) Det är samma sak som med hästar, jag tycker det är så himla tråkigt! Och alla pratar om det hela tiden. Men jaja. Ska man hejja på något ikväll får det nog bli AIK (helt otroligt att det är så, men jag har faktiskt tänkt lite på det) eftersom Djurgården håller på så jävla mycket hela tiden. Har man inte spelet att gå på, så får man gå efter annat! ;) men ärligt talat spelar det absolut ingen roll...

Hoppas du blir glad nu anders, när du ser att jag hejar på aik ;)  höhö

Kommentarer
Postat av: Anonym

fy fan petra gnaget...

2007-09-25 @ 17:35:53
Postat av: ANDERS

BRAAA PETRA :D:D:D:D:D:D:D

2007-09-25 @ 19:08:06
Postat av: mikaela

nej inte aik petra!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback