ADRENALIN och NORDKOREANER

Hemma från Falun nu, en riktigt mysig resa som startade med Allsång i bussen :)

Utepasset var klart värre än förväntat. Det var en orientering, men det läskiga var att det fanns 6 stycken "nordkoreaner" .som dom kallade det, som gömde sig i skogen och kastade vattenballonger och jagade oss om vi gick förbi. Jag var med Frida, Adam(kusin) och Matte. Och vi var såklart den första gruppen som blev skrämda, åh fy helvete vad man sprang! Vilken adrenalinkick man fick, jag har aldrig varit med om något liknande. Vi bokstavligen flög över varenda stubbe, gren, dike. Ingen av oss ramlade. Helt otroligt! Efter det var jag kanonrädd! Efter flera timmar hittade vi till skatten, dock försent. Men vi gjorde det i alla fall, efter att har varit helt ute och cyklat.
nu är jag stel i benen..

Nej, det var allt för mig idag, är för trött för att blogga. :) vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback