TRÄNING MED LINA

Efter mycket om och men kom vi ändå iväg. Men eftersom ingen var hemma och Linas moppe var på service fick vi cykla. Vi såg riktigt nördiga ut, jag ska nog inte nämna vad vi hade på oss. Hoppas innerligt att ingen viktig såg oss... det blev en jäkla massa fnitter och inte mycket spel, men jag blev ändå trött och är stolt över mig själv som har varit igång hela dagen ;D

På vägen hem var vi verkligen helt sjuka, vi såg ingenting, vi asgarvade non-stop och var allmänt konstiga. OCh sen helt plötsligt mitt i backen så hoppar min kedja, rejält! Hade jag haft en killcykel hade jag varit steril vid det har laget...

Orkar inte skriva mer nu, hade tänkt skriva en massa mer. Men jag orkar inte. Kommer inte blogga förrän på kvällen imorgon, eftersom jag är i stan med tjejerna och så. :) Nås alltid på mobilen ;) höhö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback