TRÅKIGT

" Jag utmanar alla bloggare!
Alla som läser det här får gärna känna sig utmanade. Om ni hakar på utmaningen, lämna en länk under Kommentarer så jag kan gå in och kolla på era bloggar!

REGLERNA: Svara på de 12 frågorna, inte i ord, utan gör en bildsökning på Google på ditt svar. Ta den FÖRSTA användbara bilden som dyker upp. Använd den som "svar". (Det fanns en liknande utmaning för nåt år sen, så jag snor helt enkelt idén, det var så himla kul, men jag har nya frågor.) "


1. Vilket år är du född?


image130

2. Hur definierar du din sexuella läggning?

image131

3. Vilken är din bästa egenskap som kärlekspartner?
image132

4. Och din sämsta?
image133

5. Vad söker du hos en partner?
image134

6. Vem var din första hemliga barndomsförälskelse (förnamnet)?
image135

7. Vilket yrke är det sexigaste du vet?
image136

8. Vilken kändis är hetast enligt dig?
73111-46

9. Vad gör dig avtänd?

image137

10. Vem hade du ditt första riktiga förhållande med (förnamnet)?
image138


11. Vilket kroppsdel, förutom munnen, gillar du mest att kyssa på en kärlekspartner?

image139

12. Ett kärlekspar på film eller tv som du gillar?
image140


allting stämmer nog inte helt...


Kommentarer
Postat av: Gurra

Jag ska göra den!

2007-10-05 @ 21:43:14
Postat av: Annizh

jag ska göra den ;) men hinner inte nu ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback