TORSDAG.

jaha, idrottsdagen var över. Tack och lov. Men det var faktikst rätt kul, trots allt. Det var orientering först, vilket var skönt eftersom hade man plurrat i innan så var det ju typ kört? Men aja, jag och Billiam bestämde oss för att köra tillsammans, och självklart så ägde vi och hittade alla 5 kontrollerna. Men vi var typ sist i gruppen, försenade antagligen men vafan. Vi hittade kontrollerna! Efter de första 5 kontrollerna hade jag redan plurrat med båda fötterna och jag trodde jag skulle förfrysa mina tår. Men efter ett tag var de faktiskt varmare än innan! Jag hade värmt upp vattnet i skorna liksom..(ofräscht, jag vet!)

Vi gick vilse ett par gången och hamnade mitt i hagen bland koskit. Men jaja, det funkade! Sen var det dags för paddling, jag paddlade med Jenny och det gick hyfsat bra i alla fall.

Nu blir det fika med Lina, och sen mys hela kvällen. Skriver väl något inlägg ikväll också, om ni känner mig rätt :)
sköt om er, kära vänner.

Kommentarer
Postat av: Ozzy

HAHA kom ni också till ko hagen! Jag ramlade där inne när ja skulle springa å kolla på en kontroll åt min grupp :P
Ramlade precis brevid ko skit, missade den precis :P

Postat av: Gurra

Möh, jag paddla med Henke o vi skulle va sist = vi fick knappt paddla nåntng xD! Och sen körde några in i vassen och fastna i en stock och kom inte därifrån, så då fick vi stiga i land och rädda dem på nån liten ö:P!

2007-10-11 @ 16:35:04
URL: http://gurragrape.blogg.se
Postat av: Petra

Haha smidigt där Ozzy :) Jag ramla ett par gånger jag med!

tss.. hellre paddla lite än mycket :P

2007-10-11 @ 20:39:36
URL: http://Ptra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback