SÖNDAG

Jahaja, nu har hela dagen gått. Bara kvällen kvar :)
Kristin och Sofia kom förbi, de ville se skolkatalogen ;) dom hade perfekt timing, när hela min familj(förutom frida), mormor, charlie och även lilla Ymer var hemma. Det blev totalkaos när Ymer började skälla som en tok och vi passade på att sticka. De fick även ta del av en massa pinsamheter från både min mormor och min mammas sida. Tacktack.

Sofia skjutsade mig till Ica och sedan drog de vidare :) jag köpte gelatinblad och coca cola(för er som var intresserade) och sedan skickade Lina sms och sa att hon hade ont i halsen och inte kunde jogga idag. Jag erbjöd mig att köpa halstabletter och hon tackade och bockade. Så även halstabletter kom med på handlingslistan. Sen traskade jag hemåt och gick förbi hemma och lämnade grejerna, men tog med mig halstabletterna och gick till Lina. Hon blev glaaaad :)

Nu har jag precis gjort pannacotta(det var därför jag skulle köpa gelatinblad!) och snart blir det mat!
En rätt slapp dag som ändå blev behaglig, nu är bara problemet att jag inte kommer somna ikväll...

Pusshej ;)

Kommentarer
Postat av: Ozzy

Haha skönt att dom åkte till dig istället:P

Postat av: Petra

haha, vadå var de påväg till dig? :P

2007-10-07 @ 20:28:43
URL: http://Ptra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback