ONSDAGKVÄLL

Imorgon blir det kanotpaddling och orientering i Alby. Det är så äkta vår skola att försöka hitta på något roligt, men inte lyckas. Det är 11 oktober imorgon, och vi ska ut och paddla kanot! Plurrar jag, då är jag sjuk till jul? Och det känns ärligt talat inte så frestande. Det blir mycket kläder imorgon, det sägs ju att det ska snöa imorgon. Det blir ju jäkligt härligt, sist spöregnade det, och menar jag det verkligen. Det öste ner, och vi kom bara runt halva sjön. Men imorgon ska det gå bättre, jag ska äga. Håller tummarna för att få skjuts med Andreas mamma imorgon också, eftersom vi har sovmorgon. Palla ta bussen liksom?

Sen ska jag ha heldag med Lina igen, myyyyys! :) Vi ska vara hos henne först, det har hon lovat, och sen ska vi hem till mig och laga mat. Kyckling med Carshewnötter blir det, det blir smaskens. Idag bjöds det på Petras kolejox också.

Just nu ser jag på kärlek såhär; Går det så går det. Jag klarar mig bra utan det också. Det har jag gjort förut. Tänker man för mycket på det, så blir man bara deprimerad. Och tänker man för lite, blir man också deprimerad. Jag håller mig mitt emellan, det känns bäst så. Det blir nog bra.

Min blogg blir mer och mer ointressant, hjälp mig?



När man har tråkigt, då tar man kort på sig själv.

Kommentarer
Postat av: Anonym

den är ju fett intressant! :O
du kan inte säga att den är ointressat för de e den inte:P
du kan fråga vem som helst :D alla tycker om den ;)

2007-10-10 @ 20:57:05
Postat av: Petra

Men jo.. :P För jag skriver inget vettigt, jag bara pladdrar... Men om ni gillar den, så är det ju toppen! :)

Postat av: Lina

ny tröja.com :)
God natt

2007-10-10 @ 21:59:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback