mjusik tu de blågg

Har fixat lite musik där på sidan ----------->
Hoppas något passar :) hihi


Kommentarer
Postat av: Martin (sjömansbloggen)

En man som vill jobba med humor i framtiden. Jag vill bli bättre på att skriva humoristiska texter och söker kritik från alla håll och kanter. Hoppas jag kan få just dig som regelbunden läsare från och med idag. Jag lägger givetvis in denna kommentar hos flera personer. Vill du skratta finns redan riktigt mycket rolig text och små egna filmklipp. Försöker ha ett avslut på varje inlägg, inte mycket är en följetong. Jag är också den enda sjömannen inom bloggosfären! Kram på dig och ha en fin kväll. =)

Postat av: Anna

Hur fixar man musik i bloggen petra

2007-11-01 @ 18:28:13
URL: http://honfritzdorf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback