MIN BLOGG.

Min blogg, är inte en modeblogg, det är ingen spelblogg, inte en dagsblogg. Det är min blogg. Där jag skriver precis vad jag vill, när jag vill. Jag skriver inte ner vad jag hade för kläder på mig, för jag tror inte att så många bryr sig om det. Jag skriver inte heller ned vad den hetaste kändisen hade på sig på den senaste festen, för jag bryr mig inte ett piss. Jag skriver inte heller ner det senaste modet, för känner ni mig så vet ni att jag verkligen inte har något koll alls på det.

Jag har valt att skriva om precis det jag vill, jag kan skriva ett inlägg på en rad om jag skulle vilja det. Och jag tror att det finns fler än jag, som faktiskt vill läsa en blogg som inte enbart handlar om mode, kläder och kändisar.

Kommentarer
Postat av: sofia

JAAA! :D

Postat av: mikaela

bra sagt!!

2007-10-11 @ 18:22:43
URL: http://giegold.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback