MÅNDAGSMORGON

Klockan är 8 och här sitter jag. Sov skönt inatt, det var..skönt?
Jag drömmer alltid så himla skumma saker! Det enda jag kommer ihåg att jag drömde inatt, är att en massa av mina kläder var tvättade och låg prydligt i garderoben, men nu såg jag ju att det gjorde dom inte alls det.. intressant dröm...

Idag är det kunskapsjoggen i skolan, fyfan. Jag tycker verkligen inte om vägen vi springer på, jävla industriområde. Men vi slutar ju tidigare, så det är ju bara springa på. Man vill ju hitta på något kul idag också.. Efter skolan måste man ju hem och duscha, men sen kanske man kan träffa någon. Någon frivillig?

Jag har ont i magen nu, bara lite. Men ändå, jag har inte haft det på ett tag nu. Vill inte att det ska bli värre, hoppas det går över snart.

Jag hör av mig senare, vi hörs!


Kommentarer
Postat av: Lina

Men härre gud...? Vilken urbota tråååkig dröm! :P hahaha

2007-10-01 @ 22:46:30
Postat av: Petra

ELLER HUR!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback