HÖST

Nu har jag varit ute och fotat lite, därav den nya designen. Jag bäddade även sängen, nu ser mitt rum nystädat ut ;) haha, nä jag tog bort lite skit fårn golvet också. Tänkte dammsuga sen också. Jag måste översätta mitt steg 25 i svenska till engelska, men jag orkar inte. Att komma på en bra första mening var inte lätt, får se när jag orkar göra det. Men jag måste göra det i helgen. Kanske inte hela, men ett par kapitel i alla fall.

Bloggen har blivit mer av en dagsblogg just nu, ni får stå ut med det. Snart har jag annat att skriva om. Ni får gärna ge förslag ;)

Testade mina shorts som jag sydde i Falun också, dom är slappa och sköna. Inte världens snyggaste, men de funkar. Det är killshorts, så det är lite extra mycket utrymme ni vet var men det är bara behagligt! ;D

vad tyckte ni om designen föresten? det är fortfarande lite svårt att se vad det står. Ska komma på någon bättre färg!



Där är mina finfina shorts, världens fjoll bild och mitt arsle tar typ upp hela bilden.
Men aja, där är dom! ;)

Kommentarer
Postat av: sofia

den är jättefin dn design. och man ser vad det står :D

Postat av: sofia

den är jättefin dn design. och man ser vad det står :D

2007-10-14 @ 01:28:23
URL: http://sofiaelander.blogg.se
Postat av: Elin

Gud va snygga shorts!!! XD
fin liten rumpa har du också... ;)

(jätteläcker disign btw har du tagit höstbilden?)

2007-10-14 @ 15:57:11
Postat av: Petra

tacktack kära vänner :) hihi

2007-10-14 @ 19:00:37
URL: http://Ptra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback