HEMMA

Äntligen är jag hemma igen. Åkte ut redan i fredags, lyckades somna i båten(!) vilket är typ en omöjlighet när det guppar så mycket och man slår huvudet i fönstret hela tiden, men jag lyckades! Sen blev det mest ligga framför soffan o kolla på TV(och smsa också då) Idol, självklart. Nu måste ärligt talat Sam åka! Han är inte bra!
Jag håller även fast vid mitt beslut,  Kristoffer ser verkligen ut som en orm.
73111-186 73111-185
Lite lika? det är jättesvårt att hitta bra bilder..

Vad gjorde jag mer på landet? Jo jag kollade på Heroesmaraton, det var helt okej. Man fastnade. Jag täckte över våran lilla fjollgula minibåt med kapell också, den är ärligt talat grymt ful. Adam o co kom även förbi igårkväll, hände inte så mycket då. Åkte hem rätt tidigt, skööööönt.

Nu ska jag strax iväg o gymma lite, och ikväll ska jag träffa Elin. :)
förlååååt, att min blogg är så trist. Ska kanske hålla käften ett tag?
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback