HELG

Dagen har gått, kan inte säga att jag fick särskillt mycket gjort. Mer än typ en matteföreläsning som jag verkligen inte fattade ett skvatt på. "om vi sitter fem stycken på en flotte, och vi är tvungna att äta en av oss, vi drar lott. Per ska bli uppäten, men Per fuskar. Så vi kör om. Då hoppar en i sjön och dör. Och Per blir sedan uppäten igen. Hur stor är sannolikheten?" Jag ba: vad i helvete!?

Jag slipper åka till landet i helgen, jag är typ överlycklig. Men frågan är bara vad sjutton man ska hitta på? Lär väl komma på något, får väl dra ner och träna. Men det är så otroligt kallt. Så det får kanske bli inomhusträning då...

Jag har också fått en jädrans värk i min lilla..ringtå? Den bultar och håller på som bara den, men jag tror faktiskt att för en gångs skull så är det inte någon som har mosat den. Det har hänt nått. Aja, får väl upplysa er senare om hur det går för min stackars tå. för er som är intresserad då..

tack och hej - filéer. Som bert säger.

PS. bert äger


Kommentarer
Postat av: Lina

Bert äger
Han är coolast av alla.

Tack och hej rotfrukt

2007-10-12 @ 15:44:12
Postat av: Ozzy

Ta hand om din tå petra och om de blir värre gå till doktorn!

Postat av: Petra

tack för dina kloka ord, Ozzy!

2007-10-12 @ 18:30:41
URL: http://Ptra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback