HEJ

På anders beställning är det dags att blogga igen. Men jag vet inte vad jag ska blogga om. Kärlek är svårt, visst är det? det är sådär superduperjätteäckligtdunder svårt! Men jag orkar inte pladdra om sånt, det är bara deprimerande och typ..jobbigt?

Dansa, vem vill inte kunna dansa? Jag kan inte dansa. Jag kan inte röra på mig, jag har taktkänsla men resten är åt helvete. Jag känner mig liksom inte bekväm.. Jag sitter hellre och tittar på, men hur ser man ut då? Som en tråkig liten eremit som sitter och tycker synd om sig själv. typ?

Vad händer i veckan då? Jo, skola såklart. Alltid skola. Sen ska jag troligtvis träffa Lina också, och bara vara. Det blir mysigt :) är det någon mer som vill hitta på något? Jag känner att jag vill umgås.. Ställer upp på allt.. eller nått!

jag mår bra idag, idag är jag glad. Det är superskönt faktiskt!

Äsch, tråkinlägg. har inget att skriva..


den bjuder jag på!

Kommentarer
Postat av: anders

jag vill leka med dig i veckan :O

2007-10-07 @ 22:06:55
Postat av: Petra

då ska vi leka! :)

Postat av: Petra

då ska vi leka! :)

2007-10-07 @ 22:07:38
URL: http://Ptra.blogg.se
Postat av: Ozzy

Jag har svenska höfter så ja känner lite som du! Försöker så gott jag kan iaf! :PP

2007-10-07 @ 22:17:38
URL: http://oskarlinder.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback