HEJ SYSSLING?

Nu har mamma och jag varit och gymmat, det gick helt okej. Men jag måste ju säga - jag är riktigt klen. Men jaja, det är ju därför jag tränar! Jag klarade det ju i alla fall och ska fortsätta. Helt plötsligt när vi håller på och tränar säger mamma "din syssling är här" och jag ba: "ööh? vem?" och lite senare stötte vi på henne. Och så säger mamma "Ni är sysslingar" och vi både kollar på varandra och säger Hej. Vad ska man säga liksom? Hej, jag har sett dig en massa gånger här men jag hade absolut nada aning om att du och jag var släkt!

Efter gymmet åkte mamma och jag till centrum och handlade mat. Jag älskar att handla mat. Det är helt sjukt, eftersom jag inte gillar mat direkt. Men jag åker hellre med mamma om hon säger att hon ska handla mat, än om hon säger att hon skulle handla kläder.
skumt värre...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback