GOOOOOOOOOODNATT

Åh, det ska bli skönt att krypa ner i sängen, känna att man slappnar av, att huvudvärken orsakad av trötthet sakta försvinner, att man sjunker ner i kudden och ligger där med täcket över sig. Självklart kommer det inte bli så mysigt som jag tänker mig, eftersom jag nu skrev det här inlägget. varför gjorde jag det? Men jag tycker om att blogga, jag vill ha något att skriva hela tiden. Jag är trött, jag behöver sova. Imorgon tänker jag sova ut, eller ja. tills mamma väcker mig vid tio och tycker att det är dags att gå upp, vafan. Ska jag till landet får jag fasen sova ut lite!

Godnatt folket, ha en trevlig natt!

Kommentarer
Postat av: Annizh

Oh, jag älskar den känslan när man är jättetrött och bara lägger huvudet på kudden och njuter av tröttheten coh sen somnar ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback