GOD MORGON (?)

Godmorgon alla sömntutor (inklusive mig själv)
Jag gick upp för en timme sedan, jag har börjat sova längre på helgerna. Vilket är rätt skönt, men samtidigt jäkligt jobbigt. Varför väcker inte mamma mig för? Föräldrarnas lilla bebis ska väl få ut någonting av att vara yngst! Men jag får tyvärr ut allt negativt istället. Men aja, vi stannade ju hemma i helgen i alla fall. Och ikväll kommer kusin(bror?) med föräldrar till oss. Vet inte vad vi hittar på, men nått händer väl. Annars går vi hem til någon tycker jag! tss..

Så ska man städa rummet också, städa och städa. Mamma tror att det är så jävla stökigt i mitt rum, men i själva verket är det bara ett tusentals kuddar och gosedjur som måste upp från golvet, och sen är jag ju typ klar. sooooft!

Jag ska nog gå ut och fota en stund idag också, det är så fint höstväder och jag har inte använt kameran på länge. :) Men nu ska jag nog ta och dra mig härifrån och börja städa.. snart (a)


puuuuusss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback