FEST HOS FRIDA

Jag vaknade nu, eller ja. Tjugo över tolv pallrade jag mig upp. Så länge har jag inte sovit på riktigt länge. Det betyder att jag inte kommer sova mycket inatt, bra jobbat Petra!

Igår var det jättekul, jag åkte dit med Robin, Ozzy och Andreas som inte kunde ett piss, utan var som små dagisbarn och kom fram till att jag var deras dagisfröken (inte kul att höra faktiskt, fyfan..). När vi väl var framme så träffade vi de andra som var där redan - Frida, Jenny, Elin, Bille och Gurra. Sen kom även Valle på efterkälken. Vi åt lite och sedan var killarna redan sugna på att basta. Jag själv som har bastu hemma tycker inte att det är sådär jättenajs att basta, men klart man gör det. Dom hade ju pool, och skulle man bada fanns det ju ingen chans i världen att man inte  skulle basta sen, eftersom det var typ 15 grader i poolen (utomhuspool). Jag måste säga att det var inte så kallt som jag trodde, inte alls. Jag kunde ligga i ett tag(mja, någrs sekunder) men sen började det isa rätt rejält. Bastun var trång, men asball och det var trevligt det med.

Innan bastun hade vi även ätit en smarrig, sockerfri, efterrätt som vi dock förstörde med att ta vaniljglass till. Men i alla fall ;) sen blev det lite mys framför tvn och i soffan i köket(?) och sen var det dags att åka hem. Det kändes som vi inte hann med så mycket, men det gjorde vi.
Jag åkte hem tillsammans med Ozzy, Andreas och Elin och på pendeln hem var det en del fulla människor. Vi var speciellt intresserad av en packad snubbe som satt på sätet snett framför mig och ozzy, han var på riktigt dåligt humör och dampade på sin tidning och pratade med sig själv. "Hej fiest?"  Jo, han var rätt bra underhållning för någon som var trött, som jag.

Dock finns det ett mysterium som inte är löst, jag har fått ett sugmärke. På armen. Jag har ingen aning om vart den kommer ifrån, och jag kan inte förstå hur jag fick den på armen. Men där sitter den i alla fall, väldigt fin. Men den syns inte så mycket, som tur var.

Tack för en trevlig kväll Frida, och alla andra. Grattis.

Kommentarer
Postat av: Ozzy

haha sugmärket! :P De var iaf inte jag!

Postat av: sofia

Haha, min teori är att du var så packad att du inte kommer ihåg! petra, vad har vi sagt om drickandet? :P Eller så kan det ju ha vart gurra, han suger på det mesta.. (a) Sorry gurra.. xD

2007-10-07 @ 13:19:58
URL: http://sofiaelander.blogg.se
Postat av: Petra

tss.. jag dricker inte Sofia ;) där sprack din teori!

2007-10-07 @ 13:26:24
URL: http://Ptra.blogg.se
Postat av: Ozzy

DE MÅSTE HA VARIT GURRA HAHAHAHAH!!! :D

2007-10-07 @ 13:35:23
URL: http://oskarlinder.blogg.se
Postat av: Petra

HAHAH, men värsta mobbningen mot gurra ;D tjena att han skulle sätta sig och suga på min arm liksom!

2007-10-07 @ 13:38:12
URL: http://Ptra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback