DAGEN SOM VARIT

Imorse pluggade jag en stund, måste ju bli klar med engelskan. Men det blev inte så mycket, får plugga ett tag innan jag sticker imorgon.. Jag drog förbi Anders, för att bevisa att jag hittade till honom, och de gjorde jag! Men han var dum och försökte få mig att gå fel... Anders och jag spelade nördspel, vad vi spelade borde nog inte nämnas för då får vi nördstämpel tills vi är 90 ;) Men det var i alla fall coolt.

När jag gick därifrån smsade jag Lina, som mötte mig en liten snabbis på vägen hem från Linda. Efter ett tag hemma åkte jag med mamma till centrum för o köpa mat. Gick även förbi bibblan eftersom jag skulle ha en bok till skolan där, som jag hade resarverat, man jag fattade nada så nu var den lånad igen. bajs. Men den fanns i trollbäcken så jag får väl pallra mig dit, kanske ska jag gå till Gurra imorgon? så kan jag gå förbi, vetefan..

Nu har jag lagat mat och ska strax se på roomservice & äta vindruvor med Mamma. Klockan 9 blir det även Heroes, satt jag nu hela lördagen måste jag ju fan följa det! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback