BRA PLUGGDAG.com

Idag har jag pluggat superbra. Jag och Anders satt mest för oss själva idag, eftersom vi har typ samma saker att skriva om, vi behövde båda verkligen plugga idag, och vi pluggar bra tillsammans! Och det funkade hur bra som helst! Vi blev klara med kursen, blir lite snabbtitt på det imorgon bara. Jag funderar på att plugga lite svenska nu, eftersom jag vet hur jag ska göra och det inte är särskillt svårt eller tråkigt. Ska nog göra det om ett litet tag, men har lite huvudvärk så jag väntar ett tag :)

Jag har tänkt på en sak. Jag ser alltid mina föräldrar som jobbiga, som inte låter mig göra som jag vill och äta vad jag vill. Men tänk om dom inte skulle bry sig då? Snacka fläskberg jag skulle vara! Jag skulle verkligen vara smällfet om de inte hindrade mig från att äta det jag ville, speciellt när jag var yngre. Då tänkte man ju inte på hur man såg ut, och då var jag ju lite småknubbig.. Hade jag inte gått på friidrott, hade jag nog varit överviktig. uuuuuuuusch. Tack mammsen o pappsen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback