"WERE HALF WAY THERE"

Jag är rätt trött på idol, ändå kollar jag på det. Har ingen favorit, tycker faktiskt inte att någon är bra.

Andreas
Han är ful och tråkig. Han kan inte heller sjunga utan låter som en kopia av Lasse Kronér vilket jag faktiskt inte tycker är positivt. Han kan väl vara en liten kul typ som verkar vara rätt komiskt om man kollar på klippen, men på scenen vill jag inte ha honom.

Marie
Jag har väl svårt att ta mig ur att hon har varit med i Big Brother, för det syns ju så väl. Men hon är ju klart bättre nu, hon vill ju få bort det. Och hon är ju den med klart bäst röst.

Daniel
Han är en sån person som jag inte kan tycka om. Hans rörelser med armarna på scen är som Di leva och resten är som en gäddas dödsrörelser. Jag tycker inte att han sjunger bra och jag vill helst kolla bort när han uppträder, men som person verkar han ju vara rätt gullig.

Amanda
Hon är rätt ball i stilen, men rösten håller inte alltid. Men hon är ändå en av de coolare och den som är kul att se på scen. Däremot har hon Melody club-gångstilen vilket gör att jag inte hejar på henne heller. Jag tål det inte.

Jag tycker alltså inte om någon, så jag bryr mig inte direkt om vem som vinner. Att jag tog mig tid att skriva om dem alla är väl en gåta, men aja..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback