TRÅKIGT INLÄGG.COM

Sitter här och försöker plugga, men det känns så himla trist! Men när jag har käkat upp min smarriga LIDL-magnum får jag väl ta och sätta igång igen. Det är bara bestämma sig för att göra det!

Jag är trött på Tyresö, på alla vägar som jag traskar dagligen. Vägen till skolan är så grymt tråkig. Vänster nerför gatan, sedan höger och över vägen och vänster. Sedan rakt fram neråt och sedan uppåt. Stanna och vänta på Jenny. Gå vidare uppåt och sedan är du framme vid skolan.. Den vägen har jag gått i snart 3½ år. Det som är så störande är att jag troligtvis kommer ta bussen därifrån även i gymnasiet, suck!

..nu var glassen slut. Dags att plugga!


Kommentarer
Postat av: Gurra

LIDL är Billigt

2007-11-06 @ 19:58:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback