TORS DAG

God kväll allihopa! Okej, kväll och kväll, klockan är snart fem men det är ju kolsvart ute så jag kan kalla det kväll. Dagen har varit seg, jag har fått en del gjort och var även i rackethallen på idrotten. Men blä, vad tråkigt allting känns. Och nu fryser jag som en tok också. Det är visst bara 19,6 här inne.

Dagens roligaste var nog när vi pratar med vår bildlärare och hon helt plötsligt säger till Andreas "vilken fin frisyr du har.." och när hon sedan fått reda på vart han hade varit utomlands så säger hon "jahaja, det ser man ju på den fina brännan" Sånt vill man faktiskt inte höra från henne, det lät lite småäckligt faktiskt. haha!

Nu måste jag knalla iväg till LIDL och köpa lite småsaker. Jag behöver komma ut, dock känns det inte så frestande att gå ut i mörkret, det är bara kallt och burrigt...

ciao!

"Ta lite choklad, du kan behöva lite finnar"
Jaa, nu vill jag verkligen ha choklad? Du borde hålla dig borta från den där jädra chokladen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback