TÄVLING

Dags för låttext-tävling igen, det var länge sen och vi får se om några är på hugget ;)

1. Time Square can't shine as bright as you,
I swear it's true.


2. I'm gonna make you feel like you are heaven on earth
I'm gonna saint your mother just for giving you birth


3. I hope some day you'll join us
and the world will be as one


4. Jag minns ej e de denna vecka jag är kär i dig
eller är det slut


5. No one sees me
but the silver moon


6. Varför längtar du så,
när det går så fort ändå


7. Let me be the one you call
If you jump i'll break your fall


8. Men allt som jag vill är att krama dig
om jag bara hade mod


9. Who may tell you to run
you know what they say about the young

10. She's gonna break your heart
listen to me, I'm setting you free


Kom igen nu, dom här är enkla!

Kommentarer
Postat av: Jessi :)

1. Hey there Delilah - Plain White T's
3. Imagine - John Lennon
4. Talar ut- Mange Schmidt

sen kan jag inte mer xD

2007-11-11 @ 16:35:54
Postat av: Sanna

Ha en fortsatt bra söndag! =)

Postat av: Sanna

Svar: Tack tack!

1. Ingen aning
2. Shayne Ward - If that's OK with you
3. John Lennon - Imagine
4. Mange Schmidt - Talar ut
5. Enrique Iglesias - Tired of being sorry
6. Magnus Uggla - Första gången
7. Savage Garden - Crash and Burn
8. Ingen aning
9. Ingen aning
10. Måns Zelmerlöw - Brother Oh Brother

2007-11-11 @ 16:52:42
URL: http://sannakumlin.blogg.se
Postat av: Jessica

Jag kan en till :)nummer 8 är den där med Nicke och Nilla, jag diggar dig?:P

2007-11-11 @ 19:58:12
Postat av: sofia

är jag den ända som inte kan en ända? XD

2007-11-11 @ 23:44:54
URL: http://esofia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback