SÖNDAG

Så skönt att loveet slutar med en slapp dag. Självklart skulle man vilja hitta på något sista dagen, men dagen är inte slut än? Hur som helst så behövde jag slappa lite idag! och det har jag gjort!
Nu har jag just käkat middag med familjen, Elin och Charlie är här med Ymer, och mormor är också här. Gud, hur många historier har vi fått höra om Ymer nu? Hunden är deras liv! Men ja, han är söt.

Slänger in dagens bästa här också, men det blir ingen bild utan en kommentar!


DAGENS BÄSTA
Mormor: Våran gympalärare gick i sömnen och ramlade ner i källaren, så nu har vi fått lära oss en massa nya övningar av vikarien
Mamma: Så det var bra att hon ramlade ner i källaren?
Mormor: Jaa
Min mormor...



Nä, nu blir det äppelpaj! Och sen får vi se vad som händer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback