SKITSNACK

Jag undrar vad folk säger om mig, bakom ryggen. Självklart snackar folk skit om mig, alla snackar skit, även jag. Men jag undrar vad folk säger? Kanske är jag bara känd som den lilla tysta tjejen, eller så är jag den tråkiga tjejen, eller den töntiga tjejen, eller den kaxiga? Men det sistnämnda tror jag faktiskt inte, för jag är inte direkt uppkäftig av mig. Möjligtvis mot mina vänner, men då är det ju på skojj. Jag är nyfiken om vad som sägs bakom ryggen på mig, fast..vill jag veta? Troligtvis mår jag bättre av att inte göra det.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Näää tror nog att de är så att du inte vill veta....

pppppp PSK PSK PSK PSK PSK hahahahaha

2007-11-27 @ 21:53:15
Postat av: Lina

...eller som den glada, söta, snälla, trevliga roliga Petra!
Härre gud, sluta skriva så dåligt om dig själv, det är ju bara larvigt du vet att inte folk ser dig så. Du är JÄTTEBRA på alla sätt och vis Petra och det VET du :) kom igeeen :)

2007-11-28 @ 09:33:29
Postat av: Petra

Tack för komplimangerna Lina, men själva grejen med inlägget var ju skitsnack! "Skitsnack" är ju inte att de säger att jag är söt och trevlig, right? ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback