(:P)

image243
Oj, vad jag är trött på den här! Jag använde den i typ varje mening för något år sedan. Men helt plötsligt så kunde jag knappt skriva den längre. I vissa sammanhang känns det som den symboliserar "men du är så dum i huvudet" eller "tönt" eller något. Det är supertöntigt men jag har minskat med den så himla mycket just därför. Förut var det alltid den man använde när man skrattade, man hade liksom ingenting annat än just den att använda. Nu finns det hur många som helst att skriva, men självklart använder jag den här också.

- jag är nog ensam om den här uppfattningen va?

Kommentarer
Postat av: Annizh

Nej, jag använade också den asmycket förut. Men sen tyckte jag det såg så himla fult ut så jag slutade helt. Men det har börjar komma tillbaka lite. Använder den bara lite då och då :P

Postat av: Lina

Jag tycker den är söt så jag använder den :) (:P)

2007-11-29 @ 07:18:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback