MÅNDAG

Idag har jag hemstudiedag. Jag gjorde precis klart ett steg, ett av mina mål för dagen. Men det ör ett helvete att hitta en bra insändare att besvara. Jenny lär ringa när som helst och sen ska vi ut och införskaffa allt material till vårt reningsverk och sedan bygga det. Hoppas det blir bra!

När jag gick upp imorse var jag så grymt trött, eller nej. Jag blev det, jag har haft huvudvärk hela morgonen och varit hur trött som helst. Jag var påväg att somna på tangentbordet. blä. Men det är bättre nu. Nu sitter jag här och lyssnar på Aik Trubaduren, jag har ju lovat Anders. Det är bara hålla vad man lovat. Däremot vet jag inte om det är någon höjdare att jag går omkring hela dagarna och sjunger "jag är gnaget evigt trogen.." för det är jag ju inte. Men aja, lite ny musik skadar väl inte.

ciao!

Kommentarer
Postat av: Patricia Klinteberg

Jasså du, så trevligt. Tyresö var finfint! :] Den pizzerian.. La Fleur eller vad den hette.. vilka goda pizzor! ;)
Jag bor i Höör, det ligger i mellersta Skåne. ;)

Postat av: Anonym

JAG KOMMER FRÅN HÖÖR, HÖÖR DU ELLER! hahahahahahahhahahahahahhaha xD, de är roligare när måns (han kommer från hör) säger de xD!

2007-11-19 @ 20:52:14
Postat av: Rubin

jag tycker Petra är ball!

2007-11-19 @ 22:36:38
URL: http://smallfet.blogg.se
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAHAHA Höör du petra hahahhahahahahahahahah han tycker du är baaall hahahahahhah xD!

2007-11-19 @ 22:46:01
Postat av: Anonym

Och jag glömde en sak, om du tyckte om La Fleur ska du smaka på Alléplans pizzeria nästa gång du är här mhm mhm, hahahah hör du de xD!! förlåt ... (hahahahaha)

2007-11-19 @ 22:48:06
Postat av: Petra

Guuud, Gustaf. Det var inte enns kul XD
du är rätt frän du med Rubin! ;)

2007-11-19 @ 23:02:20
URL: http://Ptra.blogg.se
Postat av: Anonym

NEJ! :O

2007-11-19 @ 23:33:53
Postat av: Anonym

HASHAHAHAHHAHAHAHAHAHAH

2007-11-20 @ 17:12:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback