JULKALENDERN

Imorgon börjar julkalendern. Jag vet, jag är 15 år och jag kollar på julkalendern. Men det är tradition, och jag kommer inte sluta även om den är kass. Jag kommer se varje avsnitt, just för att. Det är mysigt. Jag har faktiskt inte koll på vad det är för julkalender iår, men det får bli en överaskning, så skriv inte :) Jag har även skaffat mig en chokladkalender, vilket är en tradition det med. Jag gillar traditioner, i alla fall kring jul. Jag älskar julen i största allmänhet, det är den klart bästa högtiden. Jag gillar att ge, och jag tycker om stämningen. Nu gäller det bara att hitta ett par passande julklappar till alla. Åh, juuuuul.

Så, imorgon 9.00(eller troligtvis 18.30) sitter jag bänkad framför tvn för att njuta av ännu ett års julkalender :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback