IMORGON GÄLLER DET.

Imorgon är det simning i skolan, jag hatar simning. Bada är superduperhärligt, men simma. PALLA. det är skittrist, och man är inte vacker heller. Men man får väl stå ut, så länge problemen inte är där så är jag glad. Ja, imorgon gäller det. Redovisning på 35 i tyska, jag är så körd! Visst, jag har ordförråd och grejer. Men inte fan kommer jag ihåg allt nu! Och Jenny överglänser ju alltid mig med sina överformulerade meningar som jag inte änns fattar på svenska som hon slog upp för ett halvår sen och fortfarande kommer ihåg! Men ja, jag klarar det säkert galant och kommer ut med ett leende på läpparna - klar med tyskan för hela grundskolan och beger mig in till stan och möter bästaste Elin. ja, you wish tänker ni nog. Men jag måste ju i alla fall försöka vara lite positiv.

- Ja, ich bin anders.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback