I BRIST PÅ ANNAT..

DIN OMGIVNING
1. Hur många är det i din klass?
22 stycken
2. Känner du några som röker? Mja..?
3. Hur många är ni i eran familj? 5 :)
4. Har ni några husdjur? Nope, men vi hade hur många som helst...
5. Känner du någon som knarkar/knarkat? jag hoppas inte det.


OM DINA VÄNNER
1. Har du någon riktig vän? ja :)
2. Hur många vänner har du? rätt många (:
3. Vilket kön är oftast snällast? det varierar!
4. Hur ser dina bästa vänner ut? söta ;)
5. Vem är din bästa vän utav de andra könet? Anders! :)


MUSIK
1. Vad är musik? min drog :)
2. Vad lyssnar du på? blandat
3. Vad är dålig musik? svensk hip hop, blääääää
4. Har du någon favoritartist? nupp, jag kan inte välja!

TRAGISKT
1. Känner du dig värdelös? det händer
2. Har du någon gång försökt begå självmord? NEJ
3. Känner du någon som begått självmord? nupps
4. Känner du någon som tänkt begå självmord? nope
5. Har du någon gång gråtit dig själv till sömns? jaa..
6. Har du någon gång prövat alkohol? ja
7. Är det någon som du brukar ha "djupa samtal" med? ja?
8. Är det någon som har sålt alkohol till dig? never

OM KÄRLEK
1. Är du kär? kär nej, intresserad kanske.
2. Vad tycker du om kärlek? jobbigt men underbart?
3. Har du någon gång varit olyckligt kär? ja
4. Vad är de längsta du har varit kär i någon? läänge
5. Är du homosexuell? naje
6. Tänker du gifta dig när du blir stor? det tror jag väl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback