FREDAG

Godkväll!

Nu har jag varit i Haninge C med Mamma. Fick faktiskt en del köpt, skor, tröja, leggings m.m. Skor ja, det behövdes. Däremot köpte jag några skor som inte alls är mig, ni kommer säkert bli förvånade när ni ser mig i dem. Kanske var det här en början på
detta. Får se om jag vågar använda de bara :)

Mamma & pappa stack just till landet, de hade lovat att jag skulle vara hemma i helgen så nu är jag det. Mamma nojjar sig alltid om att hon är dum mot mig som åker, jag tänker tvärtom - åk någon gång! Och hon borde ha fattat det, men aja det är skönt att hon bryr sig! Hade varit hemskt annars, måste tänka så lite oftare.

Nu håller jag tummarna för att det kommer hända något i helgen, man vill ju inte sitta och ruttna bort. erbjudande?

Kommentarer
Postat av: sofia

nämen hej kompis, har du också sjukt tråkigt? xD

Postat av: Anonym

Vadå är du ensamen hela helgen :|?

2007-11-02 @ 19:45:12
Postat av: Anonym

Fest ? :)

2007-11-02 @ 21:54:21
Postat av: Lina

du glömde "dagens bästa" ;)

2007-11-03 @ 00:02:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback