BERNT, MIN BERNT

image229
Jag kände för att ha en bild på Bernt igen. Varför är jag så mobilberoende? Jo, för att jag har comviq kompis. Jag kan langa iväg ett sms till någon om vad som helst, ett ord, något oviktigt som en bild på mitt finger ifall jag skulle vilja det, just för att det är gratis. Jag smsar varje dag, jag går inte utan min mobil. Jag är van vid att alltid kunna ta upp den och se upptagen ut ifall jag är i behov, att kunna lyssna på musik, ta en bild, vad som helst!
Lets face it, jag älskar bernt.

Jag skaffade Bernt efter nyår, och Bernt har varit med om mycket. Han har skickat iväg 11479 SMS och 279 MMS och haft någon på tråden i 84:24:35(TT:MM:SS). Han är bra han!

Kommentarer
Postat av: Rubin

Jag tycker Bernt är lite söt :$

Postat av: Gurra

Aa, jag tror att bernt är lite kär i dig :p.

2007-11-18 @ 17:51:48
Postat av: Petra

Bernt är jättesöt!

2007-11-18 @ 18:36:34
URL: http://Ptra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback