!"#%"!#

Jag måste säga att jag blir riktigt förbannad på alla tjejer som klagar på killar. På allting som är fel med dem, och hur otroligt dumma i huvudet dom är hela tiden bara för att de gör slut eller inte hör av sig 24/7. Ja, jag erkänner att jag hade en period när jag var riktigt pissed off på en kille, men jag kände mig jävligt töntig när jag höll på så. Jag kan förstå att folk blir sårade av olika anledningar och att man inte är så glad på personen i fråga just för tillfället. Men alla töntar som skriver såhär typ på playahead (jag tycker inte om att behöva ta det som exempel.)

" Oavsett om du nu ligger ensam bredvid honom i sängen, har det varit någon innan dig och kommer alltid att vara någon efter dig. Oavsett vad han säger kan du lika gärna inse att han sagt samma sak till henne som låg på den platsn som du ligger på nu, om du inser det kan saknaden bli mindre. Oavsett hur bra du är och hur snäll du är kommer det alltid vara någon som är bättre och någon som är sämre än vad du är. För han kommer alltid säga att du är vackrast och att du är den enda, för stunden ljuger han inte men för stunden vill man inte ha ett löfte för man vet att det kommer vara annorlunda imorgon. Han kommer alltid säga det du vill höra, sant eller inte sant så faller du för honom, men glöm aldrig att han spelar ett spel, spela med om du vill men satsa aldrig allt, för det kommer aldrig han göra. "

Är ni dumma i huvudet? Tror ni verkligen att det är så? Tror ni att bara för att killar möjligtvis inte visar vad de känner(eller inte har lika mycket sprudlande känslor som vissa tjejer) så satsar de inte? Att varje gång de säger något snällt, så ljuger dom? Det finns säkert en del som faktiskt ljuger, jag har stött på sånna jag med, men att generalisera är ju bara helt sjukt och otroligt taskigt. Killar kan vara så otroligt mycket bättre än tjejer många gånger.

Kommentarer
Postat av: Annizh

Håller fan med! Det börjar bli så överdrivet så det är så jävla jobbigt. stör mig på också på alla som bara klagar, vill de göra slut vill de väl det? Tejer gör OCKSÅ slut tro det eller ej. Men det gör faktiskt det. Killen blir också sårad men visar inte det kanske på samma sätt som tjejar/tjejen.
Palla sitta och skriva massa texter på pa om hur synd det är om dig för din kille gjorde slut, var fan glad över att du haft en kille! Tänk på de som aldrig haft en ! Killen som har gjort slut kanske läser det, tror inte ni han får skuldkänslor? Om ni skulle ha gjort slut tror inte jag att han skulle skrivit texter på pa för att visa ALLA att ni gjort slut. Han bearbetar sorgen på ett annat sätt gör du det också. Ni ber folk inte lägga sig i ert privatliv ändå så skyltar ni om det så jävla mycket! Snälla lägg bara av !

Postat av: Rubin

Bra där Petra! Håller med till tusen! Vi killar skulle ju kunna säga samma sak om tjejer :P Fast nu är det ju inte så att ALLA tjejer är knäppa, visst finns det några men men.. Jag visst är vi bara för bra? ;)

2007-11-17 @ 02:00:27
URL: http://smallfet.blogg.se
Postat av: Petra

Haha, du ska inte bli för självgod nu Robin(fast det vet jag att du redan är :D) Men visst är ni bra, jävligt bra! :)

2007-11-17 @ 10:36:15
URL: http://Ptra.blogg.se
Postat av: Jessica

Så sant!

2007-11-17 @ 19:21:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback