TORSDAG

Jaha, så var man ledig idag. Men till skillnad från alla andra skolor så ska vi gå i skolan imorgon! jädra skiiiit, liksom! Men jaja, det är i 3½ timme.. Däremot känns det som om det kommer vara typ jag och..Henke där.. :P
Idag var jag med Linus, vi tränade och sen gick vi i centrum ett tag. Inte direkt mycket som hände.. Vi gick till donken och köpte en varsin hamburgare samt en glass, eftersom jag hade nå ronald Mcdonald kuponger(don't ask.. xD ) sen gick vi hem till Lina, där vi åt lite och sen var jag tvungen att åka. Jag skulle till mormor och fira henne(hon fyller 83 år på lördag, grattis! :)) och där satt jag mest och småfnissa åt min knäppa mormor tillsammans med min syster.

igår var jag i stan själv, det var ganska skönt faktiskt. Lite ensamt när man ska bestämma sig bara.. Men det blev i alla fall en bikini! Jag är väldigt nöjd och för första gånge känns det som jag faktiskt har hittat en bikini jag verkligen tycker om..

nä, orkar inte skriva mer nu.. Jag vet att jag är tråkig just nu, men så blir det ibland.. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback