ÖVERFILOSOFERADE TJEJER...

Elin och jag gick och tänkte(!) idag. Ja, precis. Vi tänkte!  Vi tänkte på hur mycket vi tjejer tänker! Vi måste jämföra, analysera, dra slutsatser och orsaker innan vi kan vara helt säkra på vad vi vill och gör. Till skillnad på killar som handlar först och tänker sen. Gud, va otroligt skönt det skulle vara att kunna göra så ibland! Jag har kommit på mig själv med att ha hela huvudet fullt med tankar, precis hela tiden! Jag är total-förvirrad och förstår ingenting. Jag kan inte bestämma mig för om jag mår bra eller dåligt, om jag gör rätt eller fel, eller någonting! Tankarna bara snurrar i huvudet och jag kan inte få ordning på dem. hoppas på att få ett slut på det här!


Kommentarer
Postat av: Fia

Ojoj, vad jag känner igen det där.
Alltid finns det något att tänka på, eller analysera, ja du fattar grejen...
Om man ändå kunde vara kille! ;)
kram

2007-05-05 @ 19:22:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback