LÄTTLURAD, LÄTTSKRÄMD, LÄTTROAD.

Jag är..

..lättlurad, varje april-skämt går hem på mig.. Jag går på varenda liten skitgrej, även fast jag inte alltid medger det...

..lättskrämd, finns det någon som är mer lättskrämd än jag? nja, skulle inte tro det.. Jo, Lina! men hon är liksom.. jaa.. i alla fall, igår skrämde Andreas mig fyra gånger, fyra! Han gjorde precis samma grej fyra gånger och jag skakade till som en dåre! usch och fy vad rädd jag blev.. Jag satt vid en dator och han kom och tog tag i mig bakifrån.. och herregud! Antingen så är Andreas extremt bra på att skrämmas eller så är jag jättejättejättelättskrämd..

..lättroad, jag fnissar åt allting, alltid! måste vara otroligt störande...

Kommentarer
Postat av: Lina igen :P

Jaa du.. Det står nog lika mellan dig och mig.. :) hahah, nä jag är mer lättsrämd än dig för jag blir skrämd åt knäppa saker typ om någon nyser i aulan eller nåt!!! :D hahaha, du blir skrämd om någon SKRÄMMER dig, jag blir vettskrämd av vardagen.
Det är såå pinigt för jag skriker ju till så mycket varje gång! :P

Postat av: Pensy

...det är störande. Men jag tycker om dig ändå!

2007-05-13 @ 17:53:21
URL: http://pensy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback