I BRIST PÅ ANNAT..

1. Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
Ja..

2. Har du sett din bästa vän gråta?
Jaa... (:S)

3. Vilka vitaminer tog du när du var liten?
Någon med smak av jordgubb som smakade bajs.. :P

4. Vad åt du senast?
En gigantisk banan!

5. Har du fått någon komplimang idag?
Hmm.. ja! Av Jenny! :P

6. Har du varit med i en rättegång?
nope! ;)

7. Är du polare med grannarna?
Njae, eller jo.. Men inte så mycket direkt.. Mest gamlingar. :P

8. Vilka språk pratar din mamma?
Svenska var det här!

9. Vilka länder har du bott i?
Sverige.. förutom de veckor man är utomlands på hotell.. :P

10. Senaste piercingen?
Örat! ^ ^

11. När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
Hmm.. det var väl någon dag sen.. :P

12. Gay?
Hmm.. inte vad jag vet!

13. Har du däckat/spytt för att du druckit?
Nopp!

14. Har du äggat någon?
Nä, fett äckligt ju!

15. Har du täckt någons hus med toalettpapper?
nää, vem orkar göra det?

16. suger det här?
Ja... :P men jag har inget bättre för mig typ..

17. Har du varit på stranden?
Vem har inte?

18. Har du haft en stalker?
jag vet tyvärr inte vad det är så jag tror inte det!

19. Minns du dina/din musiklärares namn?
tjaa... Anna, Björne, Niklas, Astrid!


20. Hur bra är din syn?
Helt ok!

21. Har du varit på ett party?
Jupps!

22. Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
aldrig i hela mitt liv!

23. Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror?
Jag har ingen bror så jag skulle nog bara skratta åt dig!

24. Har du varit utomlands?
Mmm :)

25. Har du sett din bästa vän naken?
Jaa...

26. Vilket är det bästa bröllopet du varit på?
har tyvärr inte varit på något..

27. Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål?
jag antar att de inte direkt skulle vara nöjda med mig..?

28. Var är dina syskon just nu?
träning och träning!

29. Vad var den senaste drömmen som du minns?
När jag födde en färdigstekt kyckling! det drömde jag i lördags.. xD

30. Vem ringde dig senast?
Pappsen..

31. Vilken tid gick du upp imorse?
sju typ xD

32. Vad ska du göra i helgen?
packa! :P

33. Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?
" Hej sötpotatis:) Hur äre me dig? Pöss :* "

34. När var du riktigt sjuk senast?
Hmm.. antagligen för ett år sedan när jag var sjuk i typ två månader..

35. Vem är den senaste kändisen du tog på?
Jag brukar inte vanligtvis ta på kändisar.. Men det var typ han den knubbiga knäppa i Kopps! xD jag satt i hans knä *stolt* (aslänge sen dock..)

36. Vad finns i din bakficka?
Just nu har jag träningskläder, så det är ingen bakficka!

37. Har du färglinser?
nänä, har kör man inte fejk!

38. Vad gjorde du klockan 2 inatt?
Drömde någon konstig dröm antar jag!

39. Vad är det första du gör på morgonen?
går på toaletten..

40. Vad ska du göra efter det här?
spana in bilddagboken och kanske uppdatera xD

Kommentarer
Postat av: Moreno

måste säga att listor är ganska tråkiga

Postat av: Petra

jag kan inte annat än hålla med dig..

2007-05-24 @ 22:34:20
URL: http://Ptra.blogg.se
Postat av: Sung

men jag tycker att listor är jättekul! det är så roliga frågor attman blir galen! l-ska listor!

2007-05-25 @ 11:37:03
URL: http://sung.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback