:)

Åh, det är så skönt. När man är trött, som idag t ex när Lina och jag har gått i farsta hela dagen, och bara börjar fnissa. Det går verkligen inte att stoppa! det är så himla härligt att bara släppa allt, och bara börja gapflabba.. åt ingenting alls! :) (däremot är det ju jobbigt för de i omgivningen som inte förstår det roliga utan bara får höra och se på när vi garvar ihjäl oss..) Idag på bussen fick Lina och jag totala utbrott och bara börja asgarva hela tiden. Jag lovar, skulle vi ha så kul vajre dag skulle jag ha magrutor innan hösten.. (:

Kommentarer
Postat av: Lina

Hihihi, ja guud ja :P Men det värsta var ju att jag fortsatte skratta långt efter att vi skiljts åt.. :)
Jag gillar att skratta med dig :)

Postat av: ellinor

petra, du har kommit på en ny metod att komma i form innan sommaren! :D på ett KUL sätt dessutom!

2007-05-23 @ 22:06:36
URL: http://ellinoor.blogg.se
Postat av: Petra

Jag vet, jag är så smart;)

2007-05-24 @ 15:49:22
URL: http://Ptra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback