:)

Bloggen är lite utmobbad just nu, dvs jag skriver inte i den lika ofta. Dels för att jag inte har något kul att skriva om och för att jag faktiskt inte spenderar lika mycket tid framför datorn som förut. Och gör jag det så verkar det inte gå till bloggande i alla fall. Det känns som om jag inte har något intressant att skriva om så därför skriver jag inte.
Men nu har Lina beordrat mig att skriva lite, så jag får väl göra det. även om det inte blir intressant...

Jag har kommit fram till att skolan nog är ganska bra. Vad skulle jag annars ha gjort varenda dag? Skulle det bara vara jag som inte var i skolan skulle jag ju bara vara ensam, och skulle alla vara lediga så skulle jag kanske inte träffat de vänner som jag hittat i skolan. Så skulle jag slippa skolan skulle jag inte ha några vänner, och då skulle livet vara ännu sämre.
Så.. skolan vill jag gå kvar i, jag får helt enkelt njuta av den tid man inte är i skolan.

Nu ska jag vänta lite och se vad jag kan skriva om lite senare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback