SPORTLOV!

Jaha..snart är mitt sportlov slut, skiiiit!
Men jag har haft ett förvånadsvärt bra lov i alla fall!

Mitt lov har sett ut såhär..

Måndag
Mamma och jag drog in till stan och gick där.. Efter ett tag kollade jag ut genom fönstret inne på Granit, och gissa vem jag får se? Jo, Frida. Min syrra.. Helt plötsligt, hon har liksom varit på Lidingö och av en slump hamnade vi på samma ställe, och som skulle träffa henne! :)

Tisdag
Gick upp tidigt och åkte iväg till Alby där jag åkte grillor med Lina, hennes bror och hennes pappa. Vi åkte 1,2 mil! Yeah! ;D Sedan åkte vi hem till henne där vi kollade på någon film som heter "thank you for smoking", en väldig skum film som jag inte har någon vidare lust att se. Linas pappa hade tydligen läst på en baksida på en film med Tom Hanks och skulle hyra den, men det råkade visst bli den där istället. haha!

Onsdag
Träffade Jenny efter lunch och skulle jobba musik, det gick ju jääääättebra. Vi hittade ju på lite iallafall.. Sedan kom Lina hit och vi kollade på The OC och Top model, haha! Sedan sov hon här. Vet ni en kul sak?

Hon pratade i sömnen! haha, men det fattade ju inte jag, hon väckte mig 3 gånger. Och varje gång pratade jag med henne, för jag fattade ju inte att hon inte var vaken xD

Torsdag
Vi vaknade, kollade på jääääättefula gamla bilder som vi har tagit med webben för hur länge sedan som helst, de är så pass fula att resten av världen absolut inte får se dem.. Sedan bakade vi chokladbollar, mötte Jenny och åkte iväg till Alby(igen) och åkte långfärdsgrillor, första gången för mig, jag ägde. Fast isen var hur dålig som helst, vi åkte snarare båt.. Menmen.. kul var det.
Sen drog vi hem till mig och körde det där spelet "Let's Dance", det var faktiskt ganska kul, även fast mina erfarenheter av dans inte är stora. Vi hade kul i alla fall.
Sen drog Jenny och jag på gympa, 1 % timme långt, det var jobbigt, men kul! :)

Fredag
Ska antagligen hitta på något med Mamma, jag får återkomma om saken! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback